Torstein1 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hallo! Nå har jeg, som jeg ville sagt det, investert i en cd-spiller til bilen min (en 740GL 1986 modell) av typen Pioneer DEH-6100BT. Så for å få dette til, så trenger jeg å vite hva de forskjellige ledningene er som kommer fra bilen. Skulle hatt ett el-skjema eller lignende. Håper noen har svar/skjema :) Takk! Siter - Mercedes-Benz E280 1995. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 vist elnette i bilen er Urørt, får du iso kobling på biltema, bilradiospesialisten. da er det plugg and play.. :) men, vist det er klippet i det, med kabelsko og dritt, så er de lettast og bruke ett multimeter, og finne pluss pluss og minus.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein1 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 vist elnette i bilen er Urørt, får du iso kobling på biltema, bilradiospesialisten. da er det plugg and play.. :) men, vist det er klippet i det, med kabelsko og dritt, så er de lettast og bruke ett multimeter, og finne pluss pluss og minus.. :) Det var et rørt ledningsnett, men har fått det til, ved hjelp av multimeter :) Siter - Mercedes-Benz E280 1995. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg