Heffi Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Skal kjøpe med en P11 nå. Aller helst en SRi (Gt blir for dyrt). Trenger svar på noen spørsmål, fra dere som vet. 1. Hva er forskjellene på en vanlig 2.0 Gx og en SRi, rent teknisk (motor, girkasse, understell, dempere osv.)? 2. Samme spørsmål, bare hva er forskjellen på en SRi og GT? 3. Er det samme motor i 2.0 gx, SRi og GT, bare med forskjellig oppsett? 4. Hva er de mest vanlige feilene på en P11 (SRi) som har gått rundt 200k. km.? 5. Hva er ca. pris på en 99 SRi, som har gått 200k, og er eu-godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffi Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 1.Det er stor forskjell mellom GX og SRI, da GX er en utgave som er kjemisk renset for utstyr.. Det eneste utstyret på den er sentrallås m/ fjernkontroll. På SRI har du vanligvis grøftelys, ekstra taklys, spoiler, elvindu mm. Motormessig er det ingen forskjell, vanlig 1,6 og 2,0 i begge typer. 2. GT har lavere fangere, originale sideskjørt, original senking og 150hk. 3. Samme i GX, SLX og SRI. GT har 150hk. 4. Sjekk forstillingen, denne kan gjerne være slitt. Pass på at mansjette på drivleddene er hele og pene... Ellers burde du passe på rust ved bakdørene. Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thoresen91 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 du burde også høre etter ulyder i driverket da drivaksler er en svakhet på disse. ville prøvd en si jeg da men, billig i drift, billig forsikring, å de går helt ok. ser helt lik ut som en sri;) Siter volkswagen corrado g 60 ford sierra doch(solgt) mercedes benz e-klasse w124 300 driftebil(vrak) nissan primera p11 si (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Er kun interiøret som er spesielt med SRi, resten fikk du om du ville på de andre. 2.0 er SR20de på de fleste, på GT er det SR20DE Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffi Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2009 Takk for svar. Ser ut til at det blir en 97/99 SRi. Noen som vet spesifikt hva som skiller Gt motoren fra den vanlige 2.0? Er det bare en elektronisk forandring som skal til for at 131 hk blir 150? Eller er det fysisk deleforskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Takk for svar. Ser ut til at det blir en 97/99 SRi. Noen som vet spesifikt hva som skiller Gt motoren fra den vanlige 2.0? Er det bare en elektronisk forandring som skal til for at 131 hk blir 150? Eller er det fysisk deleforskjell? Ligger vel i komp og eller topp. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heffi Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Nå ser det kanskje ut til at det blir en GT istede. Hva tror dere om denne, og kan prisen prutes? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18334427 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Vil egentlig ikke tro at den kan prutes nevneverdig ned. Var ikke så ille pris i forhold til stand, mange som er langt griskere for vanlig 2.0 og diesel så... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.