Korsa Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hei! Jeg lurer egentlig bare på noen enkle og grunnleggende tips til støping av glassfiber rundt høytalere osv.. Tenkte jeg skulle begynne med litt småtteri i bilen min, og har lyst på noe som ikke så mange har liksom.. er så kjedelig med bare en helt vanlig basskasse:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mightypro Skrevet Juli 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Spørr på riktig sted på forumet så kanskje du får svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 e jo mange tråder som vise dette veldi bra kordan de ska jøres, men stretsh laken e de grunlegende for å få bra resultat. lag ringer slik du vill ha elementene bygg kassen som du vill ha den i mds eller spon. vist dette e muli, strekk stretsh lakene over for å få de formene du ønsker, smørr denne inn me poliester, å vent te dette e tørt, så e de bare å fynn me glassfibern osv, MYE jobb så du veit ka du har i vente :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubenjs Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 mightypro:: kor du mene disse høre te henne da???? dette e da vell prosjekt eller??? veit ikje heilt ka du mene men tror du ska tenke de om, dette va bare teit sakt!!! finn ingen plass i dette forumet under bilstereo der du må starte prosjekte ditt før å ver velkommen inn på prosjekter, fy ::: KOR TEIT DETTE VART ! ikje slutt denne tråen a no så vannvitti teit som dette ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mightypro Skrevet Juli 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2009 Hvis noen skal lage en prosjekttråd så bør de vel kanskje skrive hva de har planer om, i stedet for å skrive "Lurer på noen enkle og grunnleggende tips for ditt og datt"? Greit nok at han lurer, men det hører hjemme under komposittforum imo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg