melonen1 Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Søstra mi skal nå selge sin 855, det er en svart 96modell med 2.0 motoren. De kjøpte den for 69.000 for 2 år siden. Etter at de kjøpte den har de sotet rutene, Effektannlegg og blanke blinkers framme og på skjermene. Bilen har elektriske vindusheiser fremme, sidekollisjonsputer og 18" sommerfelger, men er ikke senket, så ser litt høy ut fremme, er gått rundt 200.000. Ellers tror jeg bilen er i ganske god stand, med unntak av ett hakk i øvre baklys, men blir vel uansett å montere v70baklamper. bruker i underkant av 0,9 på mila. Har 245 nå, som er i veldig god stand, liker den veldig godt, men er ikke servo og er 4girs, så begynner å bli litt lei og sliten i armene:tannløs: Mye vits å bytte mellom disse to, og hører 855'en ut som ett godt kjøp? bilde: Endret Juli 3, 2009 av melonen1 Siter Volkswagen Golf IV 1,4 -98 x: Volvo 240GL 2,3 -89 x: Volkswagen Transporter -74 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Søstra mi skal nå selge sin 855, det er en svart 96modell med 2.0 motoren. De kjøpte den for 69.000 for 2 år siden. Etter at de kjøpte den har de sotet rutene, Effektannlegg og blanke blinkers framme og på skjermene. Bilen har elektriske vindusheiser fremme, sidekollisjonsputer og 18" sommerfelger, men er ikke senket, så ser litt høy ut fremme, er gått rundt 200.000. Ellers tror jeg bilen er i ganske god stand, med unntak av ett hakk i øvre baklys, men blir vel uansett å montere v70baklamper. bruker i underkant av 0,9 på mila. Har 245 nå, som er i veldig god stand, liker den veldig godt, men er ikke servo og er 4girs, så begynner å bli litt lei og sliten i armene:tannløs: Mye vits å bytte mellom disse to, og hører 855'en ut som ett godt kjøp? bilde: VELDIG mye bil for pengene! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr volvo 850 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Spør du meg er svaret helt klart ja,klin til.Klasseforskjell i kjøreegenskaper her!!Hadde selv en meget flott 240 89 mod gle,men etter noen år byttet jeg til 850 gle 93 mod,og dette er meget gode og solide biler!!850 motoren har en flott gromlyd,og en skikkelig sliter!!Selv har jeg hatt stor glede av og bytte ut.Men må inrømme at savnet var der etter min gode gamle 240 som også var feilfri i topp stand!!Men med servo og kollisjonsputer bla er dette et stort pluss!!Snill på bensina er den også,så lykke til med din evt "nye" 850!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Spør du meg er svaret helt klart ja,klin til.Klasseforskjell i kjøreegenskaper her!!Hadde selv en meget flott 240 89 mod gle,men etter noen år byttet jeg til 850 gle 93 mod,og dette er meget gode og solide biler!!850 motoren har en flott gromlyd,og en skikkelig sliter!!Selv har jeg hatt stor glede av og bytte ut.Men må inrømme at savnet var der etter min gode gamle 240 som også var feilfri i topp stand!!Men med servo og kollisjonsputer bla er dette et stort pluss!!Snill på bensina er den også,så lykke til med din evt "nye" 850!! rart jeg kjører 50mil på 70liter da;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr volvo 850 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 rart jeg kjører 50mil på 70liter da;) :volvopower:Ja det hører jeg mange som sliter med bensinforbruket her,men jeg snakker om langkjøring og jeg er helt nede i 0,7 0,8 og det er pent selv ved ganske hard kjøring!!:volvsmile Hvordan er servicen fulgt opp her anng olje filtere plugger luftfilter også videre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Kjøpt deg heller omega b, mer komfor og mere bil for penga Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Kjøpt deg heller omega b, mer komfor og mere bil for penga Du glemte en ting, rusta du får med på kjøpet! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 At 850 er dyr i forbruk er bare tull.er motoren i fin form,og alle motorstyringer i orden,så går den glatt på 0.8 på blandet kjøring,å d er ikke ille på en 5 sylindret motor.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 At 850 er dyr i forbruk er bare tull.er motoren i fin form,og alle motorstyringer i orden,så går den glatt på 0.8 på blandet kjøring,å d er ikke ille på en 5 sylindret motor.. smart å si! JADA, vi snakker bare tull! På min motor funker ALT å aldri vært bortig en motor som går like fint, men skal ikke mange draga før du ser måleren går nedover! Men klart, kjører du som bestefar så klarer du 0.8 Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Tror så absolut at det der er et veldig bra kjøpt ja:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ruser Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Du glemte en ting, rusta du får med på kjøpet! "D e mang bila som ruste, men Opel har rekord" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgeeee Skrevet Juli 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2009 Volvo har 240.. haha Siter kverulanter, snakk til noen andre.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg