Bertone Troms Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 (endret) Noen som kan hjælpe mæi med valg av bil? Fikk tilbud her om dagen om å kjøpe bilen til søskenbarnet mitt, en Opel Vectra B 2,5 V6 Stasjonsvogn som har gått 248000 km til 25 tusen, men har mest lyst på en Astra Bertone, men må spare en god del da. Noen såm vil kåmme me forslag til hvilken æi ska kjøpe? Endret Juli 3, 2009 av Bertone Troms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Om ikke du skal ha Omega`n tar jeg den ;) Knallgod bil med nok skyv til litt moro :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Troms Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 E en Vectra :P Hadde d vært en Omega så hadde æi ikke sport ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Så det først nå jeg :O Er vel i mine tanker om en Omega B 2,5 V6, så leste vel det jeg ville :P Hadde nok godt for Vectra`n uansett jeg da, men det er meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bertone Troms Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hehe :P Vectraen e større, å har større motor, men Bertonen e penar å se på da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg