stianha3 Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Vurderer å kjøpe meg en A4. Noen som har noen anbefalinger? Skal være *2002-2005 mod. *diesel. *quattro Noe spesielle svakheter man bør se etter? 1.9tdi eller 2.5tdi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 (endret) Har selv en B6 Avant 03mod 1.9TDIQ. Gått ca 101000km nå. Jeg har bare godt å si om disse. Eneste som er forstillinga som kan krangle litt, men den er vesentlig bedre enn på B5ene. Jeg selv byttet en bærearm. Dette fordi det var slakk i det ene festet noe som gjorde at det rakklet når jeg kjørte i dumper. Bilen ellers er strålende å kjøre. Kjørt litt over 10000km på 3mnd. De har vært en fryd å kjøre :) Og quattroen er jo overlegen på vinteren. Endret Juli 2, 2009 av Orihime Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg