deathguard Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 (endret) selger min bil dvd spiller pga. den tar for mye plass i bilen min å eg har fått ny pioner spiller. fungsjoner: DVD (kan kobles til flere skjermer) TV (då må du ha antenne og dekoder(rikstv)) SD (minnebrikke) Radio AUX medfølger: Kontroll [/img]:volvopower: Endret Juli 27, 2009 av deathguard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 hva heter spilleren og hvor mye brukt er den? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deathguard Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 hva heter spilleren og hvor mye brukt er den? spilleren er fra kina XD så den har bare navne DVD den er brukt 4 uker til db drag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dary992001 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 har du den ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg