HaaJeHaa Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hei! Har en 94 Audi 80 2.0 ABT (90hk) med 130.000 på telleren som har et vanntemperaturproblem. Problemet er at temperaturen på instrumentet virker dødt helt til motoren har gått lenge på tomgang eller det er varmt vær ute. Da viser instrumentet 90*C som det skal gjøre. Vifta går på når motoren blir litt form varm og funker som den skal. Har byttet føler til instrumentet og har prøvd med 3 forskjellige termostater. 2 stk orginal Audidel og 1 stk Whaler (noe i den duren). Har brukt brukt oksideringsspray for å få god kontakt i følerene. Det er også god kontakt i kobling mellom kabel og instrument. Hva kan dette skyldes? Har sluppet opp for ideer selv... Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Ingen som har peil? Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Siden du allerede har prøvd å bytte føler, vil jeg tippe at selve instrumentet fusker litt. De fleste instrumentpanel har et slags fleksibelt kretskort på baksiden, og her blir ofte loddingene dårlige over tid. Kan fikses hvis du har litt loddekunnskaper og et forstørrelsesglass for å inspisere loddingene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Oki! Takker for svar! Skal inspiseres! Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.