Turbobenni Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hei , skal selge min audi 80 2.6 avant nå til fordel for økonomien min. Også er det en oppe i gata her som selger en 1988 Golf II Gti 16v, han krever 15 000,-. Er det noe jeg burde være obs på når jeg skal kjøpe den? typiske feil etc. -Takk- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkers Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 rust i gulv og at den ikke er skrudd i hjel Siter low and slow is how it goes http://www.bilforumet.no/golf-ii/198356-tr-den-golfen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Sjekk også kanalene, spsielt helt fremme på kanalene! Golfene har en tendens til å få det der :) Lykketil! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 100 kr på at den er GRISEKJØRT!!!!!!!!!! 20 års gti er det garantert Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 rust i travers. et spesielt punkt der de ruster igjennom fra baksiden. synes ikke før det er hull. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 rust i travers. et spesielt punkt der de ruster igjennom fra baksiden. synes ikke før det er hull. Er ikke alt for flink med ord :P Travers ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg