Janj Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Jeg har en 2002 mod Avensis 2.0 D4D stv som jeg ønsker og montere cruise control på. Noen som vet om toyota leverer orginalt ekstrautstyr for min bil, eventuelt om noen nettsteder som selger uorginalt?? Mitt lokale Toyota verksted kunne ikke finne eksakte deler til meg da min bil er importbil, men de hadde montert tidligere på T22 modellen... Noen som har montert slikt på Avensis før? Er det mye arbeid? Kostbart? Mvh Jan J Siter www.sprett.net http://www.sprett.net/modules.php?set_albumName=album30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AvensisD4D Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 disse bilene kunne leveres med cruise contr. når de var nye vet jeg så burde vel ikke være problem og skaffe de delene originalt. men det er sikkert kostbart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjakobs Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Jeg snublet over denne tråden her om dagen: http://toyotaownersclub.com/forums/index.php?showtopic=79371 Sjekk den tråden og de linkene det refereres til der, men i korte trekk kan det virke å bli en ganske billig affære, forutsatt at ECU'n i din bil er lik den det vises til. Jeg er også i ferd med å sjekke ut om dette er mulig på min 2006 Avensis, med manuell kasse. Det hadde vært kult om dette lot seg gjøre :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AvensisD4D Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 jeg har da cruice på min manuelt girt avensis men min er 2007 trodde alle de hadde det ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axxel Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Noen her som har ettermontert cruisekontrollen? Mye jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg