evopower Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Hei Noen som vet om det er mulig å trimme min 99 modell Audi A6 2,5 Tdi Quattro? Disse motorene er jo ganske svake i utgangspunktet, men jeg hørte en som hadde effektanlegg og skikkelig plystring i ventilen under panseret. Var ganske rå lyd..hehe. Lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan få det til på min motor? Eneste kristerie er at effekten ikke må gå ned. Den er ganske lat i utganskspunktet. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenti000 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 http://www.biltuning.no/tuning/audi/tuningstyling126.htm den er kjek å ha;) merker ein del efekt ut or den lille boksen:) Siter VAG for life - vw golf mk3 vr6 2,8 175 hk 235 nm 1992 - vw golf mk3 vr6 2,9 190 hk 265 nm 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg