Håkon A Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 eller nesten.... fikk vite i dag at Møller Lørenskog skal legges ned...alle får tilbud om ny jobb i de andre møller verkstedene i oslo og akershus....det skal ikke være noe problem.. for øyeblikket har jeg lyst til komme meg til møller ryen... noen her som har noe erfaring v jobb på møller?...etc...noe info om steder som kan være aktuelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 nei, de kan ikke legge ned der!!!! Det er jo der jeg får kjøpt AutoGlym billig, får rabatt och sånn!!!! Hvor skal jeg kjøpe kroppspleie til min lille søte da a?? *huff og huff* Når skjer dette da?? *hamstre AutoGlym* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 sikkert før jul en gang..eller om noen måneder... er ikke sikkert ennå. men at det skjer, det er sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 oki, høres ikke bra ut.... hva er årsaken til at det legges ned?? er det tyske bilmarkedet 'metta' eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Møller har så elendig kundebehandling, garantier og service at folk ikke gidder handle biler der....:! ergo... tap...!! Møller lørenskog er vel den som lønner seg mest å legge ned Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 28, 2002 Rapporter Share Skrevet August 28, 2002 Originally posted by Håkon A eller nesten.... fikk vite i dag at Møller Lørenskog skal legges ned...alle får tilbud om ny jobb i de andre møller verkstedene i oslo og akershus....det skal ikke være noe problem.. for øyeblikket har jeg lyst til komme meg til møller ryen... noen her som har noe erfaring v jobb på møller?...etc...noe info om steder som kan være aktuelle? Godt å høre at du ikke mister jobben da :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg