meino Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hey, driver å pusser sånn smått opp der jeg bor så hadde litt lyst å prøve å lakke kjøleskapet. Er nedpussing nødvendig? Noen som har tips til om noe kule motiv som ikke er for avansert å spraye på? Tar det lang tid før lakken tørker? blir sikkert brukt en vanlig lakk på boks da jeg ikke har gjort lignende før:P Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Du må nokk slipe det ned ja. Bruk et papir med fin koring, er det mye skader/sår i skapet? Jeg har en enkel å veldig grei løsning med motiv på kjøleskapet. Når du legger baselakken å den er tørket så kan du klistre på klistermerker å sprøyte klarlakk over det. Enkleste måte for motiv på kjøleskapet. Er ikke vits i å jobbe seg ihjel på et kjøleskap me mindre det er plassen man besøker mest i løpet av dagen (: Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassiiboiii Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Offtopic. EG BESØKER DET OFTE :D Siter How to "us-style blinklys/parklys" b6 / 8E" _______________ 2003 Audi a4 1.8 Turbo RØD - [eier] 1998 Audi a4 1.8 Turbo GRÅ - [solgt] 1997 Audi a4 1.8 GRÅ/RØD - [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Overflaten er helt rett og fin er et relativt ubrukt kjøleskap, det med klistremerker var jo en grei ide. er vel ikke den plassen man besøker mest:P Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 det er iaffal det enkelte å billigste jeg kan komme med uten at det blir så mye arbeid. evt klistre over sår å slikt. blir så fint att Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg