Hansy Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Er det mulig å feste en spoiler med dobbelsidig tape (må isåfall være sterke greier), da snakker jeg om en veldig lav spoiler, på kanskje 7-10cm, mws 3 store fester i bagasjen. Er det noen som har prøvd med kraftig dobbelsidig tape? Frister lite å begynne å borre hull i bagasjeluken... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 jeg har limt mine med rutelim hver gang og de sitter enda. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hva må gjøres hvis de må av? Er det mulig å "myke" opp rutelimet, for så fjerne spoileren, og restene av limet? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 har aldri hatt av min jeg så det vet jeg ikke :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Bruk rutelim, fungerer helt hundre, skal det av igjen bør du tenke deg om ett par ganger ekstra, men det må skjæres av. Det finnes sterke dobbeltsidige taper, men ingen jeg ville montert en spoiler i. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Hvor mye rutelim trengs for å montere en gjennomsnittlig liten spoiler? Og hvor er dette mulig å få kjøpt? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 bruk samma lim som brukes på emblemer? lett og ta av og sitter som ett helvette Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Bare å bruke KENT Screenfix å lime med. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Ei tube holder i massevis. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Eller så har du jo sikaflex. Brukte det på å feste en spoiler på forrige golfen min. Skulle mye til for at den datt av. Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Eller så har du jo sikaflex. Brukte det på å feste en spoiler på forrige golfen min. Skulle mye til for at den datt av. Skal mye til,ja, høres ikke lovende at den faktisk datt av, eller var det med "vilje"? :P Margido: Hvor kjøpes denne Kent Screenfix? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoHero Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Skal mye til,ja, høres ikke lovende at den faktisk datt av, eller var det med "vilje"? :P Margido: Hvor kjøpes denne Kent Screenfix? Den datt aldri av. Og det skal mye til før den faller av ;) Siter ( ) Mitsubishi Galant 01 (X) Vw Golf cab http://www.bilforumet.no/golf-iii/228054-bluboy-golf-cab.html (X) Vw Golf III http://www.bilforumet.no/golf-3/164177-mitt-golf-3-prosjekt.html (X) Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 Skal mye til,ja, høres ikke lovende at den faktisk datt av, eller var det med "vilje"? :P Margido: Hvor kjøpes denne Kent Screenfix? Er ikke helt sikker. Har brukt det på jobb, men mener Wurth leverer. Uten at jeg skal garantere det så kan det hende at Mekonomen selger. Hvis du får problemer med å finne det uten å måtte bestille på nett så fungerer Sikaflex/Tec7 til dette :) Kanskje billigere også. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg