sivelo Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Hei. Jeg har en AUDI A4 1.6 97 QUATTRO. Jeg har da problemet med min takluke. Den fungerer ikke helt for å si det sånn. Det klarer ikke åpne seg fult den bare kommer halveis og lukker seg igjen. Er noen stillinger den klarer men er kun ett par. + det som også er problemet er at den ikke lokker seg helt igjen. Dette går jo på motor så er vel sykt dyrt å prøve å fikse det hvis ikke folk har noen forslag?. + Så at det var et hull der man kan mulig kunne putte manuell takluke åpner. Så noen forslag? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorian Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 På min Audi Sedan, så er det også problem. gjennom den manuelle spaken får jeg åpnet den halveis og ikke helt opp. Men snakket med et par folk som kan dette. det viser seg at selve soltaket er satt inn skeivt. nå skal de se på det i helga, kan holde deg oppdatert om du vil? Siter Mvh stolt Audi A4 eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiwind Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Samma problemt selv på min A4 96 mod. Takluka lever sitt eget liv, av og til åpner den seg fult, andre ganger bare halveis. Pleier da bare og dytte den inn jeg, og har ikke hatt noe problemer med å lukke den etter det:spin Siter Audi A4 - 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 På min Audi Sedan, så er det også problem. gjennom den manuelle spaken får jeg åpnet den halveis og ikke helt opp. Men snakket med et par folk som kan dette. det viser seg at selve soltaket er satt inn skeivt. nå skal de se på det i helga, kan holde deg oppdatert om du vil? Ja tusen takk^^ det hadde vært nice...koster enn del for å få det fikset vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg