Haansi Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av en kompis av meg sin nydelige S4. Beklager litt mørke bilder. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 er denne importert ifra USA, eller har han ettermontert bakluka? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 trur den er importvare Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 (endret) Sweet! Uregistrert? Edit: Så ikke bildet foran, hehee.. Endret Juni 26, 2009 av veegard Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Registrert som bare juling :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Sto vel ikke på møller skadestedssenter i drotningsvik på onsdag vel? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Gjorde nok ikke det nei. Han som kjører den for tiden jobber nemlig på verksted/oppretter her i byen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 SATAN! Den hadde optimalt utseende for en B5! Nydelig! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 VELDIG enig! Og når bilen går som et uvær i tillegg, så blir det ikke feil! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Peeeeent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 uvær i tillegg? mye gamp så er i kjærra da? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Aner ikke, men det vel 2.7t med chip/ny mapping. Vet ikke hvor mye de henter ut? 1.8t-gutta som kjører rundt her med 320hk-oppsett har hvertfall ikke sjans i havet mot den. Hjelper ikke at man har over 300hk når de ikke kommer før 3/4 av strekka er ferdig :) Det som er overraskende med biturboen er det syyyyyyyke bunndraget. Man har jo trykk hele veien på en helt annen måte enn de fleste andre turbobiler kan drømme om. Går en A3 her med 320hk og T3 (?) turbo. Jeg fulgte jo han i ræva 100 meter før han forsvant. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Aner ikke, men det vel 2.7t med chip/ny mapping. Vet ikke hvor mye de henter ut? 1.8t-gutta som kjører rundt her med 320hk-oppsett har hvertfall ikke sjans i havet mot den. Hjelper ikke at man har over 300hk når de ikke kommer før 3/4 av strekka er ferdig :) Det som er overraskende med biturboen er det syyyyyyyke bunndraget. Man har jo trykk hele veien på en helt annen måte enn de fleste andre turbobiler kan drømme om. Går en A3 her med 320hk og T3 (?) turbo. Jeg fulgte jo han i ræva 100 meter før han forsvant. Fårstår! men ser jo bare Odd arne sin.. er ikke mye som skal til for og hente ut litt hester i 2.7'ene :) værre med 1.8t desverre :( Om du holdt følge med en A3 med 320 hk i 100 meter, så vil jeg gjerne prøve mot han ;P hehe Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Ja, skal ikke så mye til på 2.7ene nei :) Hehe, nå vet ikke jeg hvor god han er å kjøre. Men det virker som om gutta med disse svære høytrykks-turboene som ikke kommer før 4k har problemer med å få kjappe starter med de. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Ja, skal ikke så mye til på 2.7ene nei :) Hehe, nå vet ikke jeg hvor god han er å kjøre. Men det virker som om gutta med disse svære høytrykks-turboene som ikke kommer før 4k har problemer med å få kjappe starter med de. hehe, min kommer helder ikke for rundt 4000.. men da kommer den skikkelig også :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg