sssss Skrevet Januar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2004 Heisann. Jeg fikk montert en splitter ny cd/mp3 spiller i går (Pioneer DEH-P3500MP) men det har seg sånn at den stopper opp/restarter, eller hvis ikke det skjer, så blinker lysene på spilleren, ikke hele tiden, men noen ganger. Dette problemer gjelder kun når jeg kjører, og ikke når jeg står parkert. Jeg trodde det kanskje var noen ledninger som "krasja" med hverandre, så jeg teipa alle ubrukte kabler... Surt med ny spiller som ikke funker ass :( Har sjekka og dobbeltsjekka kablene, tom målt med multimetter under bruk.. ligger på 11 - 12 V. Desverre har jeg ikke fått til og måle under kjøring.. Hvis det skulle være noe mer dere trenger og vite, så just let me know Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by sssss Heisann. Jeg fikk montert en splitter ny cd/mp3 spiller i går (Pioneer DEH-P3500MP) men det har seg sånn at den stopper opp/restarter, eller hvis ikke det skjer, så blinker lysene på spilleren, ikke hele tiden, men noen ganger. Dette problemer gjelder kun når jeg kjører, og ikke når jeg står parkert. Jeg trodde det kanskje var noen ledninger som "krasja" med hverandre, så jeg teipa alle ubrukte kabler... Surt med ny spiller som ikke funker ass :( Har sjekka og dobbeltsjekka kablene, tom målt med multimetter under bruk.. ligger på 11 - 12 V. Desverre har jeg ikke fått til og måle under kjøring.. Hvis det skulle være noe mer dere trenger og vite, så just let me know Vi har vært borti det problemet der et par ganger og begge gangene har det vært dårlig kontakt som har vært synderen. Problemet sitter som regel i spilleren, på innsiden der hvor ledningene tilkopples. Det lureste er å levere den inn til service. og få det sjekket og fikset. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 jeg ville sjekke jordings kablen og eventult prøvd og gjorde fra forskjellige steder... du sier at den restarter seg selv.. sikker på at minne strømmen er riktig tilkoblet ? på min spiller er det den gule kablen.. Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sssss Skrevet Januar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 ALT av ledninger er kontrollert og dobbeltkontrollert, men har det noe og si at det kommer 14 V, i stedet for 12 V? Jeg tok og målte kontakten som stikkes inni spilleren, bare for og kontrollere om spenninga gikk gjennom den. Så da må det nesten være spilleren da? eller kanskje jordingsledningen, som jeg ikke har peil på hvor er... Var ikke jeg som monterte spiller der 1 gangen, og onkelen min husker det ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by sssss ALT av ledninger er kontrollert og dobbeltkontrollert, men har det noe og si at det kommer 14 V, i stedet for 12 V? Jeg tok og målte kontakten som stikkes inni spilleren, bare for og kontrollere om spenninga gikk gjennom den. Så da må det nesten være spilleren da? eller kanskje jordingsledningen, som jeg ikke har peil på hvor er... Var ikke jeg som monterte spiller der 1 gangen, og onkelen min husker det ikke... Det at spilleren får 14volt gjør ingenting. Det er heller en fordel faktisk. Men som sagt jeg står ved at det er en dårlig kontakt inni i spilleren. Skal du sjekke dette må det gjøres på et godkjent service verksted ellers har du ingen garanti lenger. Mvh Roy Siter Roy Andersen TRU Cerwin-vega! VIBE Lanzar Pyle www.soundpressure.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Hvist ikke spilleren er koblet til noe annet som trekker strøm i bilen. f.eks lys eller noe. Men oddsen for at han hadde merket det er vel stor.. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 En ende å begynne i kan jo være å få prøvd spilleren i en annen bil...eller en annen spiller i bilen din...så du ihvertfall vet i hvilken ende feilen ligger :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg