skralla Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Halloen. Skal bygge om hele instrumentbordet i 240'n, karer... Noen som vet om de Autogauge-instrumentene som bl.a. Torsov Bilrekvisita selger, er brukbare? Noen erfaringer med disse? Har fått omtrent hele serien av de. Men skulle gjerne hatt en bensintank måler også ;) Tror ikke denne serien har det?? Noen som vet om noen lignende 52mm (hvit) som ikke skiller seg altfor mye ut fra de andre i utseende? Vet jo at Autometer har noen fine.. men litt usikker på hvor i norge en kan bestille disse?? kanskje ebay har noen? Ellers kanskje noen andre smart-asses her som har et bra tips til løsning ;) Skal bevare mest av det originale 240-utseendet inni bilen, som "mobil-hylla", varme-apparat panelet etc...men selve instrumentene skal jeg bygge om.. Er seks jeg skal ha Turbo-trykk Olje-trykk Olje-temp Vann-temp Rpm OG FUEL da som jeg mangler det er snakk om ;) Takker for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg