wu-style Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 hei har kjøpt meg r-frame. men sliter litt med å få den inn på sidene ved forskjermen, må det kapes eller nå...? Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Skal ikke være nødvendig å kappe, jeg har skrudd mine rett på, men på "yttersiden" av innerskjermen Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg