larsmagnus Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei, Jeg har kjøpt meg en bil i Sverige og må i gang med papirmølla med fortolling og registrering osv. Har idag betalt momsen, så neste steg er vising på biltilsynet. Tenkte jeg skulle prøve meg på drop in på Risløkka nå til onsdag. Har tidligere lest at det har vært fryktelige køer der. Noen som vet hvordan forholdene er der nå om dagen? Hvor tidlig (på natta) bør jeg møte opp for å være sikra plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Vet ikke hvor mye kø det er der, men trur jeg hadde satset på å få dette gjort fort som fy. Å få noe gjort hos Satans Vegvesen i fellesferien er bare å glemme. Skulle på biltur til utlandet og kjøpte bil rett før ferien. Vognkort dukket opp i posten godt over halvannen mnd senere. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Det er ikke så mye kø om dagen. Økonomiske nedgangstider med halvert bilimport har effektivt gjort slutt på de lange køene. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmagnus Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Høres bra ut! svippet innom der på vei til jobb i dag tidlig kl 07.15 og da sto det 4 biler i kø. Så da skal det nok være overkommelig å få time uten å ofre nattesøvnen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg