jorgen91 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Halla. Skal bytte høytalere i a4'n, og lurer på hvordan jeg tar av dekselet til høytalerene i fordøra! Noen som veit? Takk!babyhmm? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Halla.Skal bytte høytalere i a4'n, og lurer på hvordan jeg tar av dekselet til høytalerene i fordøra! Noen som veit? Takk!babyhmm? Må av med hele dørtrekket, les i FAQ`en;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Det sitter en på hver side av trekket helt øverst. Og de siste to skruene sitter på innsiden av dørhåndtaket, her må du fjerne et plastdeksel for å komme til skruene. veit noen hvordan jeg får av dørhåndtaket? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 (endret) veit noen hvordan jeg får av dørhåndtaket? du trenger ikke ta av hele dårhåndtaket for å komme til :) det sitter en skru på hver si side øverst på dør trekket. midt på døra altså der håndtaket er, er det en skrue du må løsne før du drar ned en plate etter du har skrudd ut skruen så sitter det to skruer til bak det dekselet du drar ned. så er det bare å løfte døra rett opp også er den av ;) men husk å ta av "sticks" sånn at døra er 100% løs! legger ved et bilde : Endret Juni 15, 2009 av CraiZ Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 jeg har ikke el vinduer, så har den "sveiveren" som står i veien for meg nå, døra er løs nå, men virker som den sitter fast i den enda! Er helt blank på dette feltet, så sliter litt med den også her! Noen som har noen forslag? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Takk for hjelpen hittil! Kommet ganske mye lenger enn jeg ville gjort aleine! Men sliter forsatt med sveiveren til vinduet! Og på fører sia så har jeg jo også styringa til el speila! Noen som veit om jeg skal gjøre noe med det, eller kan jeg bare la de være? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Fikk det til! Men nytt problem! Høytalerene spiller dass!!!! Når jeg har anlegget på 30, så spiller de foran som om det sto på 5. Ekke pga dårlige høytalere eller noe, må nesten høres for å skjønne hvor dårlig det er! Noen som veit hva det kan være? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Fikk det til! Men nytt problem! Høytalerene spiller dass!!!! Når jeg har anlegget på 30, så spiller de foran som om det sto på 5. Ekke pga dårlige høytalere eller noe, må nesten høres for å skjønne hvor dårlig det er! Noen som veit hva det kan være? Har du de nye høtalerne kobla direkte på spillern? Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 høyteler og diskant---delefilter---forsterker---spiller? isåfall, sjekk fader:) kanskje spilleren står på mer lyd bak enn forran:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hmm, ser ut som at han som eide bilen før meg bare brukte original koblingene når han koblet elementene i front døra opp! og de går vel ikke igjennom noen forsterker? eller tar jeg feil? isåfall er det problemet! selvom jeg synes de spiller ekstremt lavt uansett! Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Orghøyttalere spiller helt okay egentlig. Mye bedre enn veldig mange andre liknende biler. Men om du skal bytte anbefaler jeg deg å kable om. Da trer du nye kabler gjennom gummibelgen innenifra, fjern kickpanelene for å komme til. Burde være en veldig smal sak egentlig. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hmm, ekke original høytaleren som sitter i bilen nå, han som hadde den før har gjort noe rart trur jeg! Mem trekker kabel fra forsterkeren bak. Så fikser det;) med mindre noen har noen bedre ideer? Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Hmm, ekke original høytaleren som sitter i bilen nå, han som hadde den før har gjort noe rart trur jeg! Mem trekker kabel fra forsterkeren bak. Så fikser det;) med mindre noen har noen bedre ideer? Det er det lureste å trekke kabler fra forsterker til høytalerne foran, da får du best og klarest lyd ;) Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Da var det gjort;) takk for all hjelp;) Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg