Haansi Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 Nå er den jaggu lav :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Nå er den jaggu lav :D Hehe, ja...blitt bra lav nå egentlig! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 her vart det stille nå ja, kom med noen nye bilder a! digger bilen din ass:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 her vart det stille nå ja, kom med noen nye bilder a! digger bilen din ass:D Hehe, ja...skjedd fint lite igrunn ;) Har montert 21W Diadem blinklyspærer da.. Tusen takk for det! :) Godt å høre, noen flere bilder kommer vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 (endret) Da kommer det noen flere bilder da... Endret August 9, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Sykt nydelig :) Hvor mye soting har du på rutene? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 (endret) Sykt nydelig :) Hvor mye soting har du på rutene? Mange takk! :) Er 35 % rundt om...anbefaler det hvertfall (ikke for lyst, ikke for mørkt) ;) Endret August 9, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Fy faen så pent :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raposo Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Da kommer det noen flere bilder da... hehe. Jeg kjører for tiden mercedes, men takket være bilen din har jeg fått veldig interessen for å se om det blir noe sånt etterhvert:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Fy flate, ser ut som den rullet ut fra fabrikken i går jo. Vannvittig pen. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 helt nydeli ! MÅ se denne live engang :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Eneste jeg kan tenke meg som kan gjøre denne enda bedre er xenon :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Fy faen så pent :D Tusen takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 raposo: Takk! Utrolig moro å høre! :) Helt enig med deg der, vurder sterkt å bytte ut Merca med en Audi! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 (endret) Ellers takker for alle hyggelige kommentarer folkens, er alltid moro å høre fra dere! :) :hello: Har ellers senka/skrudd A4'en ennå lavere ned nå.. ;) Endret August 14, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg