RS Dude Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 utrolig fin bil:) Takker så mye! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Noen bilder fra helga, var på VACN Tour de Mjøsa treff på Gjøvik... Hmm... A4'en er aaaalt for høy ser jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Bilde av "klaringen" mellom hjul og spindelhus etter jeg endret spacere og skrudde den ned mer ;) Faen, så typisk! Drar på ferietur i morgen, å nå har AC-kompressoren havarert! Tok av AC-reima så klimakompressoren ikke skal skjære seg helt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Sweet ride! Skulle bare hatt eisenmann eksos nå, så hadde det vært prikken over i'en. (PS: Ikke 4 stusser seff.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgen91 Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Misunner gutter som deg, som har greit med penger, skikkelig utstyr og plass, og skikkelig peiling på bil, og hvordan den skal se ut! Kankke si noe annet enn at det der var drit bra!! Siter - Stjålet Audi 80 Cab - Audi A4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Jobber du på verksted selv eller? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Bilde av "klaringen" mellom hjul og spindelhus etter jeg endret spacere og skrudde den ned mer ;) Ikke mer en det må være :D Søt bil :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Sett gjennom hele tråden og studert alle bilder... Denne bilen skal du virkelig ha creds for!:) Gjennomført hele veien. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 (endret) Sweet ride! Skulle bare hatt eisenmann eksos nå, så hadde det vært prikken over i'en. (PS: Ikke 4 stusser seff.) Takk for det! :) Hadde vært kult det å, men kostbart sikkert...å veldig liten plass til eksos høyre side pga bensintank og res.hjulbrønn(vært inne på tanken og studert dette ;) ).. Ble da til slutt fornøyd med eksosen som jeg mikka til selv også da men ;) Endret Juli 31, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Misunner gutter som deg, som har greit med penger, skikkelig utstyr og plass, og skikkelig peiling på bil, og hvordan den skal se ut! Kankke si noe annet enn at det der var drit bra!! Tusen takk for hyggelige ord! :) Bra du liker den.. Men greit med penger stemmer IKKE, greit med gjeld kan du si! Masse overtidsjobbing, + + for å få det til å gå rundt. Utstyr og plass har jeg på jobben..er noen av "godene" med å jobbe med bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Jobber du på verksted selv eller? :) Det stemmer ;) Bilmekaniker på Møller Bil A/S.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Ikke mer en det må være :D Søt bil :) Hehe, helt riktig! Takker for den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 Sett gjennom hele tråden og studert alle bilder... Denne bilen skal du virkelig ha creds for!:) Gjennomført hele veien. Er godt å høre, tusen takk! Kjempestas at du har sett igjennom tråden og synes det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Dude Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 (endret) Noen flere bilder av bilen tatt under ferieturen..etter en skikkelig regnfull dag ;) Endret August 1, 2009 av RS Dude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 <3 Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg