Gå til innhold

96mod 945 selges i deler, B230FK

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg har en 96mod 945 som selges i deler.

Bilen er svensk reg. og har vært eid av en voksen mann.

Det vil da si at den ikke har blitt herja med som om det var en ung som hadde hatt den.

Fargekode 417-12.

 

Bilen har automat girkasse(aw71 tror jeg) og B230FK motor(lavtrykksturbo) som har gått 280000.

Noe som ikke er så veldig mye når motor og gir blir holdt ved like ved jevnlige oljeskift og oppfølging.

 

Jeg kan starte med å skrive hva som ikke skal selges på bilen.

AC/klima, el vinduer, radiator med el vifte, skinnsetene, fjærbein og baklukehåndtak.

Alt dette skal jeg ha over i min 940.

El vinduene blir byttet ut med mekaniske som står på bilen min, så dem som kjøper dørene får komplette dører.

Baklukehåndtaket blitt byttet ut med den gamle typen som står på bilen min, så den selges også komplett.

 

Ting som er solgt:

Grill, hovedlykter og blinklys foran, girkasse, venstre forskjerm.

 

 

B230FK motorn er fra 96 og da har den oljeunderspyling av stempler.

Motoren selges komplett med alt som trengs for å få den i en annen bil.

Turbo, eksosmanifoil, innsug, intercooler(ikke den på bilde, men den med uttak i toppen) og trykkrør, dyser med formotstand, lmm, luftfilterboksen, styreenheter(gullboks på tenning).

Jeg har også blokkmontert fordeler og oljepumpeaksel med drev til fordeler som kan følge med om motoren skal brukes i 240 eller annen bil som det ikke er plass til fordeler bak toppen.

 

Jeg selger motoren sammen med helt ny chip som gjør at du kan øke turbotrykket til 1 bar, noe over det er ikke noe vits med den turboen.

Motor selges kun komplett!

 

 

Resten av bilen selges også.

-4 komplette dører med mekaniske vinduer, dem er bra for rust og bulker.

-Komplett aluminiums bakluke, den er også bra for bulker.

-Panser, begynt å komme litt overflate rust akkurat nederst på pansere mot grillen så jeg. Men ellers bra.

-Forskjermene begynner det å komme litt rust på akkurat i hjulbuene, men er vel forløpig bare overflate.

-Alt av interiør inni er grått og i bra stand.

-Komplett ABS

-Airbager

 

Om noen skulle trenge tak, bakskjermer, vanger eller noe som må kappes ut så selges det også.

Kan evt selge hele karroseriet løst når jeg er ferdig med det om noen skulle trenge det.

 

Det som er av deler på bilen er det bare å komme med en pris på, så blir vi nok enige.

 

Småting kan sendes mot at kjøper betaler frakta, mens større ting ser jeg helst at hentes.

Men om du ordner alt av transport så jeg bare leverer det til en lastebil som kommer å henter det så kunne det vært greit.

 

Bilder:

DSC00491.jpg

 

DSC00492.jpg

 

DSC00493.jpg

 

DSC00494.jpg

 

DSC00495.jpg

 

DSC00496.jpg

 

DSC00497.jpg

 

DSC00501.jpg

 

DSC00520.jpg

 

DSC00519.jpg

 

DSC00521.jpg

 

DSC00522.jpg

 

DSC00523.jpg

 

DSC00524.jpg

 

DSC00525.jpg

 

DSC00526.jpg

 

DSC00527.jpg

 

DSC00528.jpg

 

DSC00529.jpg

 

DSC00530.jpg

 

DSC00531-1.jpg

 

DSC00533.jpg

 

DSC00534.jpg

Endret av emilhetty

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris for motor?

Mvh Thomas

Vestfold

Den går for 12000,- med alt det som står oppført i posten over.

Det er foresten ikke den turboen som sto på motoren som følger med, det er en 13c turbo som har gått bare 150000km som følger med.

Den som sto på var det så mye slakk i at den skal jeg overhalle.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår