ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Faceliften kom tror jeg pga at den ble jo slakta. E38 er fortsatt er mye finere 7er syns jeg. Har ikke fått testet E65 enda. Ser ut som en fin bil å kjøre. Er vel nå den eneste bmw'n jeg ikke har fått testet :( Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BigBadWolf Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Originally posted by BMW-323 Faceliften kom tror jeg pga at den ble jo slakta. E38 er fortsatt er mye finere 7er syns jeg. Har ikke fått testet E65 enda. Ser ut som en fin bil å kjøre. Er vel nå den eneste bmw'n jeg ikke har fått testet :( Å? Har du prøvd M3, 6-serien (DØDSRÅ lyd!!!), X3 og Z8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 hm.. X3 syns jeg er grusom.. Heller ikke fått testet 6ern da..Z8'n er ikke så lett å få prøvd.. men har kjørt myye e39 m5 som har samma maskina da :) Råeste motor on earth :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Syns nye 7`ern var skuffende opplevelse jeg.......minnet meg alt for mye om luftskip som kun var skapt for autobahnen.... Men så mener jeg jo fortsatt at bmw e-36 er den diggeste bilen å kjøre da.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 E36 er dårlig bmw å cruise med syns jeg.. Men den er morsom å kjøre.. E46 derimot er en stillegående og digg bil.. Men ingen bil matcher e36 i "tøffhet" :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg