Reodor broom broom Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Har en touring 97mod med kasset/skifter som jeg har lyst til og bytte ut... Trenger litt tips Er det helt umulig med 2din spiller f eks?? får jeg brukt knappa på ratte ved evt et bytte av org spiller, vet det er org koblinger å få kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Er det helt umulig med 2din spiller f eks?? Nei, men komplett ombyggingssett koster oppunder et par lapper... håndlages på bestilling etter spillerens mål. får jeg brukt knappa på ratte ved evt et bytte av org spiller, vet det er org koblinger å få kjøpt.Ja. "Alle" kjente merker tilbyr dette. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 ja sjå der ja.... Er det du som lager?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Nei, er en tysker... bare å sende en mail om du er interessert. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Er det kun rammen han lager ikke noe bak spilleren? Regner med du har lagt opp helt nytt lednings nett? Har du bilder av plasseringen av forsterkeren din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Joda, det er med monteringssett til frontplate/spiller, inkludert innvendig holder, støtter m.m. i stål. Om du vil mekke alt inni dashbordet selv, er det fullt mulig å bestille kun frontplaten. Ang. ledningsnett kommer du ihvertfall i gang med en vanlig ISO-BMW overgang: Har du bilder av plasseringen av forsterkeren din?Que? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 har du forsterker bak i bila??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Ja, som regel... altså, jeg selger og monterer bilstereo, så jeg setter forsterkere der det er nødvendig og/eller plass. :D I en E39 er dét gjerne bak i bilen ja. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Men om jeg kjøper meg en 2din spiller da, er det kun problemer med fronten eller er det noe mer? Bilradion i trondheim sa det ikke gikk nemlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Det blir litt modifisering av luftekanalene inni dashbordet, så litt puslejobb blir det. Du har digital-klimaen? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Ja har digital klimaen... Hva har du å tilby av spillere da, eller drev du bare med montering? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juni 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Neida, har full sjappe på transmedia.no Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg