DelPiero Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Jeg vurdere å kjøpe meg en focus, har en på hånden som har gått 105 000km. 1.6 litern Hvor mye bør man betale for en sånn hos merkeforgandler? Bilen er rimelig strøken, tidligere eid av gammelt ektepar. servicehefte og reg.reim skiftet Hva tror folk om denne? Er brgunder farge ligner på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17532137 Hvor store felger kan det være greit å sette på? Noen steder du kan få kjøpt lett styling? hvite blink, grøftelys( for det var det ikke på den jeg så på) effektannlegg evt.. Hvilke klasser er det? å hva er forskjellen på dem? hva er minst og mest utstyrt? vet av comfort, ambient, trend og ghia i allefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Prisnivå er det jo bare å sjekke på Finn.no. På såvidt gamle biler er det mye som avgjør prisen. Ble tilbudt en for 15k, men den så ut deretter Utstyrsnivå kommer an på årsmodell. Ambiente, Trend og Ghia er det vanlige opp til 02. Etterpå ble det i tilegg Comfort og ST Focus er den beste bilen Ford noengang har laget, bare se opp for rust i dører Felger er opp til deg, 19" går, men jeg vil ikke anbefale over 18" Effektanlegg gir ikke noe annet en lyd Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 (endret) Takker for svar:) Ble så jeg kjøpte Focusen! Tenkte vel på maks 17" jeg da. Eneste jeg har å utsette på er setene, de virket litt harde? Vet du om det er forskjellig i de ulike utstyrsklassene og om det er noe problem å bytte framseten feks? koster det mye å montere grøftlys, helst orginalt Ford? Endret August 18, 2009 av DelPiero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 Skrevet Juni 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Grattis med ny bil og velkommen i "familien" :) nye 17" kommer til å bli bra. Personlig hadde jeg ikke gått for noe større siden det blir for mye til en så liten bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2009 Takk Takk:) Ja tenkte på 17". Noen som har forslag til hva som kan se bra ut på Focus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg