Fjerdejuni Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hei, Lurer på å kjøpe en TT 1.8t 1999 modell. Ønsker å bygge denne om ekstriørt til en 3.2 (fanger foran og bak + vinge.) Noen som vet hvor jeg kan få tak i OEM og hva noe slikt vil koste? K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei, Lurer på å kjøpe en TT 1.8t 1999 modell. Ønsker å bygge denne om ekstriørt til en 3.2 (fanger foran og bak + vinge.) Noen som vet hvor jeg kan få tak i OEM og hva noe slikt vil koste? K Skal du være sikker på at du får OEM må du på Audi (Møller). Sjekk også pris i Sverige når du får tak på delenummerne.. Jeg sparte en del på å handle OEM deler til Golfen min i Sverige. Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg