wwweo Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hei! Har en 1300" sub, relativt stor i fysisk størrelse, men mangler kasse til den. Vet ikke så mye om hvordan man bør utforme kassen, så derfor håper jeg noen som har gjort dette før vil dele sine kunnskaper med meg :) På forhånd tack ! walter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 1300" sub finnes vel neppe, hehe... Det mest vanlige er 8" 10" 12" 15" og 18" Hva står det på suben? hvilket merke er det osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 JL og focal operer med den ukurante størrelsen 13", de driver også og roter rundt med 11". scanspeak har 9" Men 14", 16" og 17" har jeg tilgode og se :P Som sagt over, kom med matnyttig info. skriv det som står på elementet om du ikke har esken eller manualen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg