Tomcandersen Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Hei, tenkte og ta et pluggskife nå ved neste oljeskift. Er det noen som har noe og anbefale av plugger til disse bilene? Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Bosch eller NGK eller Beru platina plugger har jeg hørt. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Jeg kjører på Bosch platin R1 plugger om sommeren og orginale NGK om vintern Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 Du får kjøpt plugger på mekonomen, er den billigste plassen jeg har funne til no. 200 spenn for hver plugg.. Latterlig Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg