nakjem Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Golf 3 GL selges, 1994 mod. km 147.000. Rød av farve, meget pen. 17" sommer, 15" vinter på nye alu felger. Gti interiør, noe senket (60/40), men originale dempere og fjærer følger med. En liten rustflekk på bakluke, synes lite, rett ved nøkkel lås. DEFA alarm, simons eksos ( fra kat.), Mattig emblemfri grill, bøserblick og øyelokk føkger med. Samt. alle original delene, untatt eksos. Strøken invendig! Har bilder, send meg pm eller mail viss interesert. kinak@online.no Kom med bud! Kim Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 50k ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by Adnoh 50k ! 60 K Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 bilder? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by bjirn bilder? Bilder har jeg, send meg en epost adresse, skal jeg få sendt dem i kveld. kim Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by nakjem Bilder har jeg, send meg en epost adresse, skal jeg få sendt dem i kveld. kim kinak@online.no Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg