kenndude Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Har kjøpt en aktiv basskasse, men er ikke helt sikker på hvordan den skal stilles inn.? Freq 40Hz-280Hz osv. Eller er det bare smak og behag? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Mest smak og behag. Jeg har min på rundtom 100-120hz. Gain velger du ut ifra hvor mye trykk du vil ha. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenndude Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ok, takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 De basskassene jeg har hatt(med forsterker vel og merke) har jeg pleid å justere 40-50 hz, liker ikke når alt kommer som forvrengt bass, men det varierer fra anlegg til anlegg, og personlig smak. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg