911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 di er utgått av prod ja,sikkert mange som har di kan skaffe di gjennom andre i norge men det kan du jo selv oxo,derfor jeg sa tidligere at jeg ikke skaffer dem... til din bil i den dim har jeg kun di overnevnte til gopriser:) gromme hjul er det ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 ok, takk for hjelpen så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 OZ Opera finnes jo i tre versjoner, både skrudd og helstøpt, og prisen varierer tilsvarende, trodde foresten at OZ Opera III fortsatt var i salg?!? Men uansett.. skal du først kjøpe Opera felger så MÅ de være skrudde, og da er de sinnsykt rå, noe av det penere en kan montere på Mercedes eller VAG. Jeg hadde 8,5x18" OZ Opera II og betalte 12.000 for dem, men dette var veldig bra pris da:) Står noen brukte "ikke strøkne" til salgs for 6000 her Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 911ruf: Kunne du sjekket hva det ville kostet for følgende felger? Momo GT4 Momo Sport ASA EM9 Alle disse i 17", og med et innpress på rundt 35... 4x100... På forhånd takk! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 s-2000: momo gt4 har jeg ikke men gt2 har jeg i 7,5*17 til 2200stk momo sport er det vel ingenting som heter? asa em9 får jeg ikke før i mars/april får pris da mvh jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 har vel ikke momo gt2 racing (hvite) i 16 på 4*100 Fører du compomotive felger også? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by slayer Falken, 225-40-18, syns ikke det var så ille, fikk tilbud på 21.000,- en annen plass.... OBS! Wheelie selger såvidt jeg vet ikke Falken FK451 men ZE512 eller noe slikt... FK451 skal være ett mye bedre dekk! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 stemmer det baldrick,tenkte jeg skulle si det i stad men er ikke meningen å slenge dritt,men når du først tar det opp. di selger ze 512 ,billigversonen av falken,er hverkan dot eller e merket,ber du om å få det sender di aurora... blir fler og fler som blir klar over det og gir tilbakemld til meg eller tommy sharif... han er den eneste som påstår at aurora er "høykvalitets høyhastighetsdekk med stor slitestyrke" hvis du ringer og spør:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by 911ruf s-2000: momo gt4 har jeg ikke men gt2 har jeg i 7,5*17 til 2200stk momo sport er det vel ingenting som heter? asa em9 får jeg ikke før i mars/april får pris da mvh jens Takker for kjapt svar, Jens, men det er faktisk noe som heter Momo Sport. Noen av de fineste felgene som kommer fra Momo synes jeg. Sjekk på momo.it og sjekk felgene deres. Sport ligger i listen... Kunne du sjekket opp prisen på slike? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 ingen som heter det i norge ihvertfall,mewn skal sjekke opp i helga og gi tilbakemld jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 den ligger som utgått modell hos importøren,skal sjekke om di har noen liggende å slenge til en honda på mandag jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by slayer Hvor kjøpte du dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Januar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Baldrick OZ Opera finnes jo i tre versjoner, både skrudd og helstøpt, og prisen varierer tilsvarende, trodde foresten at OZ Opera III fortsatt var i salg?!? Men uansett.. skal du først kjøpe Opera felger så MÅ de være skrudde, og da er de sinnsykt rå, noe av det penere en kan montere på Mercedes eller VAG. Jeg hadde 8,5x18" OZ Opera II og betalte 12.000 for dem, men dette var veldig bra pris da:) Står noen brukte "ikke strøkne" til salgs for 6000 her hehe, hvor kjøpte du dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg