nine81 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Hei Jeg har en passat 1,9 tdi 99-mod som hopper litt på turtall og nykker når jeg kjører. Merker ingenting på tomgang. Har skiftet dieselfilter, men det funket ikke. Virker som jeg får luft i dieselen eller noe. Noe som vet hva dette kan være? Passatjenta med litt for lite peil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Er ikke noe hull i en dieselslange eller noe sånt da? Sjekka det? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Juni 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2009 Noe av det samme problemet...bytta nålføleren, som sitter i dyse nr 3. Bilen går nå nøkkefritt og mye jevnere på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsn Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 kan være lamdasonføleren på eksos eller så kan d være hull i en av slangene til turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg