Einart Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 her er foresten hjul lager og div andre reservedeler http://webkat.mekonomen.se/inetkat/default.asp?Hbutik=6045-000&Hsprak=N&Htider=man-ons+++fre+09:00-16:30,+tor09:00-18:00,++lør+10:00-14:00&Hadress=Jonstadsveien+6,+5146+FYLLINGSDALEN,+Tel:+5515+4150&Hepost=bergen@mekonomen.no så bare trykker du på søk på bil og model så på reservedeler og hjullager;) Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 hjul lager har kansje mekonomen, husker ikkje heilt men skal nok vertfall gå ann å få tak i...eller så har muligens Trimtech det eller kan skaffe.Verksted er kjekt å ha eller ha tilgang til vertfall ja, så får håpe det ordner seg:P foresten..frontruta du skal bytte ut.. er den bra sånn ellers? masse riper i? har ganske mangen riper i min så har lurt på å skaffe en som er bedre eller evt ny da.. ja så linken din, tusen takk;). da går vel det i orden også da håper jeg.. den jeg skal bytte ut er ikke noe voldsomt ripete egentlig, men ikke godt nok i følge bil verkstedet jeg var hos, så da blir den ruta reserverute om noe skulle skje.. bilruta AS hadde enda en frontrute på lager, 2500kr for ruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet November 25, 2009 Rapporter Share Skrevet November 25, 2009 ja så linken din, tusen takk;). da går vel det i orden også da håper jeg.. den jeg skal bytte ut er ikke noe voldsomt ripete egentlig, men ikke godt nok i følge bil verkstedet jeg var hos, så da blir den ruta reserverute om noe skulle skje.. bilruta AS hadde enda en frontrute på lager, 2500kr for ruta. ja okå, finner vell ei nettside om eg søker på navnet Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2009 da var alle delene på bordet. alt ble handla hos http://www.vtp.no vollen truck and parts, bestilte deler kl.4 og delene var der kl.10 dagen etter. så da begynner jeg med det så fort jeg får ordna meg et sted å gjøre jobben, skal prøve å ordne noe greier der fort som faen i og med at han jeg kjører med til jobben skal selge bilen sin og da er det min oppgave å kjøre til jobben. Men åssen har dere andre med kadett gjort det med stereo annlegg? jeg har faen ikke peiling på noe ang det ass, men jeg fikk et bra tilbud i går, også hadde jeg pengene så da blei det en rockford basser i ordentlig kasse og en magnat forsterker til denne.. MEN 6X9 tommere i hatthylla er det tingen? eller holder det med et lite frontsett og 2 små diskanter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tropax Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 front ruter er ikke vanskelig å få takk i mens de andre rutene er verre med og vindus pakningane då er det gjærnen via tyskland. 6x9 er fine ting 2 småe blir lit for lite... men gjærnen ungå å lage hull i metalen på hatte hyllen. kan gjærne gasfibre sån som eg har gjort. ps har du melt deg i opelmotorsport.com? det er en lur ting... mye å få tak i og mangen kontakter osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 bilsterio i kadett c er morsomt det, har 18 stk elementer i nå:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 da er alt i forstilling fikset. ruta er bytta og noe av det elektriske er fikset, fått lys til skilt og lys i dash blandt annet. og når jeg først hadde prøveskiltene for å kjøre den til et verksted jeg kunne stå og ordne litt i. så måtte jeg jo bare ut å sladde litt i kveld, så if it ain't fun, it ain't a kadett! det var sjukt morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 bilen er til salgs. jeg har nå en vw polo som dundrer og går uten problemer og som passer meg midt i blinken. + at jeg for tiden er personlig konkurs så derfor selges bilen til den første som står på døra med 15.000 NOK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg