raviascona Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Har noen spm som jeg håper noen kan svare på. Kommer ikke på alt nå, men kommer sikkert fler. 1. Noen som har Koblet anlegg i en bil uten orginalt? Kan jeg ta ledning rett fra batteriet med sikring og inn i spilleren? og når enn kjøper spillere, står det da der hva som er hva bak der? Kommer som sagt ikke på fler. men kommer fler. takker for svar. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/208213-asconbravi-s-ascona-b-2-0-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Om du skal ha forsterker så ville jeg anbefale og legge opp ledning ifra batteri, med sikring så nærme batteriet som mulig. Skal du ha forsterker bak? Du kan vell gjerne koble det rett på spiller å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raviascona Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 ja skal jo selfølgeli ha forsterker ;) men kan jag få strøm fra forsterker til spiller? har jo kobla anlegg før. men aldri i en bil uten noen ledninger. Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/208213-asconbravi-s-ascona-b-2-0-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Koble opp i en bil uten noe opplegg fra før av. Legg opp + først, fra batteri med sikring eller evt. fra en ledig posisjon i sikringsboksen. Tenning ville jeg glemt da det ikke er noe trinn for radiotenning på disse. Jording tar du fra en passende plass i nærheten av spiller. Høytalerledninger kommer jo ganske logisk om du skal bruke dette på spiller. svart=minus/godstilkobling rød=styrestrøm fra tenning eller konstant pluss gul=konstant strøm fra batteri eller sikringsboks blå=remote/styrestrøm til el. antenne og/eller forsterker blå/hvit=styrestrøm til forsterker Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raviascona Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 Koble opp i en bil uten noe opplegg fra før av.Legg opp + først, fra batteri med sikring eller evt. fra en ledig posisjon i sikringsboksen. Tenning ville jeg glemt da det ikke er noe trinn for radiotenning på disse. Jording tar du fra en passende plass i nærheten av spiller. Høytalerledninger kommer jo ganske logisk om du skal bruke dette på spiller. svart=minus/godstilkobling rød=styrestrøm fra tenning eller konstant pluss gul=konstant strøm fra batteri eller sikringsboks blå=remote/styrestrøm til el. antenne og/eller forsterker blå/hvit=styrestrøm til forsterker ja det var så lett ja, takker :) men tenkte på om det står hva de forskjellige utgangene fra spilleren er i manualen til spilleren? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/208213-asconbravi-s-ascona-b-2-0-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasconab Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Det regner jeg med er med spilleren ja :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg