kebabkongen Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Vurderer å kjøpe denne langkjørte passat 4-motionen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16795019 Er det noe suspekt med dette tror folket? ;) Veldig billig å helt grei stand egentlig.. Men åssen er det å kjøpe bil som har gått såå langt og så med automat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Veldig billig da, og tror disse kan gå langt med riktig stell. Vet ikke om disse har samme problem med 2,5tdien som audi har, med kamakselhavari og slike ting. Tror du får kjent på den ene kammen gjennom påfyllingshullet, så kan du se om den er slitt. Sjekk om automatkassa girer fint og jevnt uten å slure altfor mye, og at den ikke bruker for lang tid fra du flytter spaken til den faktisk går i gir. Giroljen bør ha vært byttet en gang i løpet av disse årene ideelt sett, selv om møller tror den olja holder evig. Ville uansett gjort dette når du evt kjøper bilen, et oljeskift og filterbytte på girkassa gjør underverker. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Selgeren meinte på at alle oljer skulle vært byttet... Men etter å ha snakket med selgeren så fekk jeg ein heller dårlig følelse. Veldig lite intr i å selge hørtes det ut. Så eg trur nesten eg dropper den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 HAR KVITTERINGER PÅ HELE 243000KR.... bare det hadde fått meg til å snu i døra, 243000kr i utlegg på 9 år? er ikke det sinnsykt mye? Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdavolvo Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Hadde jeg hatt 27000,- kr i årlig utlegg for bilen min i tillegg til avskriving på verdi så hadde jeg ikke følt meg særlig fornøyd med kjøpet nei... Kan det være en null for mye? Samtidig så blir jo det veldig lite igjen... Kanskje han bare har samlet sammen alle kvitteringer han fant i huset siden han har hørt at kvitteringer bør det følge med i et bilsalg :) :) Siter Mazda 6DE 2,0 Advance + Volvo S40 1,8 1997 (kjøpe?...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg