theopelking Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 noen her som vet hvor jeg finner påfyllinga til girkasse oljen på vectra b med 2.0 16v motor? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 tror den sitter litt knotete til, muligens i bakkant på kassa, innbiller meg også at det er ATF-olje på den. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 lettere å ta av fælgen å se kansje? så ikke noe i farta jeg heller hehe,viktig at det blir rett olje el? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NIGHTCD Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 noen her som vet hvor jeg finner påfyllinga til girkasse oljen på vectra b med 2.0 16v motor? mener det var i toppen,, og mengde målet finner du på venstre side ved siden av drivakslingen.. (fyll opp til det renner ut av mengde målet,.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg