Powerhp Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har seg slik at vr6'en ikke starter. Nor eg vrir om tenndinga kjinner startmotoren men ingen ting skjer. Har skifta pluggene, coilen og fordeler. Noen som vet hva problemet kan vere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Får den bensin da? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerhp Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Får den bensin da? Nor eg sjekka pluggene etter at eg hadde prøvd å starta den var de helt tørre. Så er nokk eit bensin prob .... Hvor skal eg starte fielsøkinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Du kan prøve å nappe ut bensin slangen.. så sette en flaske under. Så vri om tenninga. da skal det SPRUTE bensin ut.. ikke bare pisse litt.. om det ikke kommer noe bensin ut. kan det være bensin pumpa, eller Relè :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg