StringZ Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei. Jeg har da kjøpt meg en golf III 93-modell med analog klokke. Det jeg lurer på er om noen vet hvor det er mulig å kjøpe originale VW golf III dashbord med turteller og digital ur? Det hadde også vært ganske greit hvis noen kunne vist hvordan en fjerner dashbordet step by step. Takker for svar :) Siter VW Golf-Cl III 93-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Skal du bytte hele dashbordet? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StringZ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Nei, det er selve instrumentbordet jeg ønsker å bytte. Siter VW Golf-Cl III 93-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Nei, det er selve instrumentbordet jeg ønsker å bytte. Da trenger du bare å finne deg et instrument fra en Golf/Vento fra 1992 til slutten av 1995. Vær obs på at det er en egen turteller på 16v og diesel utgavene.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StringZ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Okei, takker for svar. Men har du tips til hvor jeg kan søke for å finne instrumentet? Siter VW Golf-Cl III 93-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Okei, takker for svar.Men har du tips til hvor jeg kan søke for å finne instrumentet? http://www.Gulesider.no så søker du etter bildemontering i ditt nærområde. Så kan du søke i kjøp og salg her, på Autodb, Finn.no, tinde, zett, ebay, qxl osv osv.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StringZ Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 http://www.Gulesider.no så søker du etter bildemontering i ditt nærområde.Så kan du søke i kjøp og salg her, på Autodb, Finn.no, tinde, zett, ebay, qxl osv osv.. takker og bukker :D Siter VW Golf-Cl III 93-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg