glasurit Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 ØK: motor til banebil prosjekt, 250hk ++, må ha potensial for trimming. Motoren skal stå i en opel manta som skal riggest for bane.. Må helst følge med girkasse.. Må være en grei pris på motoren:) Legg inn forslag med pris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glasurit Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Kid Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 jeg har en audi femmer ståendes som jeg skal kvitte meg med posta nettop om det i salgs delen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaRacing Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Har en 2.5v6 som fikk rådebank, står uten topper, tok ikke no særlig skade innvendig, 3000 med girkasse, eller bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg