Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei. Jeg har besluttet å selge mitt påbegynte prosjekt grunnet plass og tidspress. Har også andre prosjekter som er viktigere for øyeblikket. Bilen er da en 1978 Toyota Corolla KE30 som har rulla rundt 270.000KM Bilen er demontert, men karosseriet er ikke plukket helt frahveandre. Kun dører er fjernet. Forstilling og bakstilling er kasta da detta bare var filler. Noe rust i gulv, skjermer og motorrom. Asfaltplater og anna dritt er fjerna! STRØKENT interiør, bortsett fra en liten flekk på førersete. Bilder av bilen kan sees her: http://community.webshots.com/album/572721881mUtALn Ta kontakt towoha@gmail.com / 94276494 / PM Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rockfordkongen Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 er det noe rust på skjermer og dører? hva skal du ha for hele bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Rust i skjermer foran (Har vært forsøkt bearbeidet av en amatør...) Dørene er 99% rustfrie og chrome lister strøkene. Hele bilen med alle løse deler tenker jeg at jeg skulle ha 3 for samla. Ellers bare chassi hadde jeg tenkt meg 1500 for. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Synd du kasta forstillinga da jeg kunne ha brukt nav og styrearmer. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Synd du kasta forstillinga da jeg kunne ha brukt nav og styrearmer. Ja det var no dritt da. Men det hadde ikke vært brukenes uansett... Var def. hjullagre og alle foringene var "rubish" Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Å ja nei men lager og foringer fåes kjøpt. Er selve stålet jeg er på jakt etter. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Mulig jeg kan få tak i det. Trur ikke containeren jeg kastet det i har blitt tømt de siste par åra. Han som eier de har ikke råd til tømming... Skal sjekke det opp jeg =) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Sorry, der var det noen som hadde henta driten gett! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg