Gå til innhold

Cruisekontroll fungerer ikke lenger

Ranger emnet


sindreamundsen

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har en Audi A4 1.8 5V Quattro Stv. med orginal cruisekontroll, men denne sluttet å fungere for en tid tilbake.

 

Jeg kan ikke huske andre problemer med bilen som kan være relatert til dette -- og det er heller ikke en egen sikring for Cruisekontroll på bilen.

 

Jeg har forsøkt å spørre om kjente årsaker på Møller, men de "kjenner ikke til noen kjente årsaker" før de får sine 1500kr for en liten feilsøkingstime... :-)

 

Jeg kan ikke forstå annet at det er noen kjente årsaker som kan sjekkes før den evnt. leveres til verksted.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår