Gå til innhold

Førstebilen, VECTRA A

Ranger emnet


opelvectra

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle lage en tråd om min førstebil som jeg kjøpte like etter påske. Litt småplukk, men håper på å få den nogenlunde "strøken" til september, da jeg forhåpentligvis får lappen ;)

 

Sånn så den ut da jeg fikk den:

1995_vectra13.jpg?t=1243552250

 

Til nå har det kommet en del nytt, som anlegg, felger osv, kommer bilder av arbeid som har blitt gjort senere.

Vectra 2.0i 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 60/40 på min vectra A.. 40 bak går greit, men 60 foran ble for mye på org.demperne, begynte å lekke etter en stund så de måtte byttes :p

 

Btw, pass på hjulvinklene etter du har senket den.. Har en tendens til å bli helt feil vinkel med senk, men en enkel sak å justere ;)

94 Corsa 1.6 16v WorldCup

88 Corsa 1.3 City

94 Vectra 2.0i - SOLGT

93 Vectra 2.0i - SPIKER

94 Corsa 1.6 16v - SPIKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her er et bedre bilde av den, er ferdig med senkingen. Synes resultatet ble bra ;)

DSC03098.jpg?t=1244809033

 

Akkurat nå driver jeg å setter inn nye bakseter, for det var noe sigaretthull osv på de gamle..fikk en haug interiørdeler fra VECTRA 2000 av en bekjent! Dørtrekk, bakseter, nakkestøtter, gulvmatter med opel-emblem osv.

Noen her som vet om baksete fra vectra turbo passer rett inn? Gjør sikkert det, men sliter litt med å få det til å sitte slik som det gamle gjorde, sammen med skruene.

Vectra 2.0i 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du senker en vectra så vil dekkene dine stå bøyd innover / \ noe som gjør at dekkene dine blir spist opp!! så pass på å se å kjenn på hvordan dekkene dine er på innsiden, for kan se helt fint ut når du bare ser rett på det, men bak kan det være slitt helt ned på korden, å det kan pluttselig smelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår