opelvectra Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Hei, tenkte jeg skulle lage en tråd om min førstebil som jeg kjøpte like etter påske. Litt småplukk, men håper på å få den nogenlunde "strøken" til september, da jeg forhåpentligvis får lappen ;) Sånn så den ut da jeg fikk den: Til nå har det kommet en del nytt, som anlegg, felger osv, kommer bilder av arbeid som har blitt gjort senere. Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toralf1369 Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 sjekk nøye etter rust! i vanger, hjulbuer, kanaler, gulv, ja. hele bilen. kjøp deg dørhondtak fra vectra b:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Ja, det er noe rust på understellet og på kanalene. Faktisk minimalt på hjulbuene! Slår ikke feil på de bilene her. Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Litt rust på kanalene som skal tas. Tror det har vært stabstag på den en gang i tiden??? Endret Mai 29, 2009 av opelvectra Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Har bygd om hattehylla, fra før var det bare "klemt" i noen 6x9 i de originale hullene, så ikkje særlig bra ut! Så da ble det sånn. Litt bass har det også blitt. Endret Mai 29, 2009 av opelvectra Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 (endret) Har også lakkert bremsetrommelene og kalippere, og skaffet meg noen brukbare sommerfelger. Før: Etter: Kalipperne: Endret Mai 29, 2009 av opelvectra Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Så sånn står bilen per i dag. Fått tak i original grill, synes faktisk den er penere! Har senkefjærer på 60/40 liggende, vurderte å montere disse, men det høres litt lavt ut på originale dempere.? Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har 60/40 på min vectra A.. 40 bak går greit, men 60 foran ble for mye på org.demperne, begynte å lekke etter en stund så de måtte byttes :p Btw, pass på hjulvinklene etter du har senket den.. Har en tendens til å bli helt feil vinkel med senk, men en enkel sak å justere ;) Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Okey, takk for tipset:) Står litt stille om dagen pga eksamener osv... Men kommer nok mer oppdateringer etterhvert :) Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Har montert fjærene bak nå. Ble litt forskjell ;) Skal gå løs framme snart, kommer bilder senere. Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 (endret) Senket bak. Syntes hjulet ble stående litt rart. Ser ut som det er plassert lengre frem enn det bør være. Var det dette du mente med hjulvinkel? Har godt som ingen erfaring med dette her, men det er jævli artig å lære! Endret Juni 4, 2009 av opelvectra Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Her er et bedre bilde av den, er ferdig med senkingen. Synes resultatet ble bra ;) Akkurat nå driver jeg å setter inn nye bakseter, for det var noe sigaretthull osv på de gamle..fikk en haug interiørdeler fra VECTRA 2000 av en bekjent! Dørtrekk, bakseter, nakkestøtter, gulvmatter med opel-emblem osv. Noen her som vet om baksete fra vectra turbo passer rett inn? Gjør sikkert det, men sliter litt med å få det til å sitte slik som det gamle gjorde, sammen med skruene. Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelvectra Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2009 Baksetene passa ikke, så må montere de gamle igjen i morgen:P jaja... Null respons her men ;) Snart blir lyktespoilere bestilt, skal også skifte noe pakninger i forstilling + nytt endeledd. Siter Vectra 2.0i 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toralf1369 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 når du senker en vectra så vil dekkene dine stå bøyd innover / \ noe som gjør at dekkene dine blir spist opp!! så pass på å se å kjenn på hvordan dekkene dine er på innsiden, for kan se helt fint ut når du bare ser rett på det, men bak kan det være slitt helt ned på korden, å det kan pluttselig smelle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toralf1369 Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 hadde du fått vectra 2000 intriøret passe, så hadde jo der vært nice. har en vectra 2000 selv btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg