benzer Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Golfen min;) har litt arbeid men, har da god tid;) her er noe av det jeg skall gjøre: fjerne dekalene på siden. lakkere listene blå. vurderer bodykit. vurderer også hvite copomotive felger.17" nye baklykter. montere Angel Eyes. nye speil. sveise panserforlenger. Endret Juni 3, 2009 av benzer Siter Mercedes-Benz C280..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Høres bra ut :) Post bilder! Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iJakob Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 benzer: jeg selger hovedlykter (angeleyes). denne typen (bilder av min bil) for 1000,- hvis du er interessert. Lyktene er ripefrie og kan følge med Osram NightBreaker pærer, under ett halvt år gamle. Nypris er ca 2500,- Gi meg tilbakemelding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzer Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 beklager;) er ikke den looken jeg er ute etter. Siter Mercedes-Benz C280..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stedjan Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 selge panserforlengeren nezer? send gjerne pm istedefor tilbakemld her:) Siter VW Golf 3 <3 http://www.bilforumet.no/golf-iii/227426-stedjans-golf-3-1-8l.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg