Big-Z Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Org. Weber forgasser fra Taunus/Sierra, en slik enkel type. Kan evt. leveres med adapterplate i aluminium til VW manifold mot ett lite pristillegg. 600,- (adapter 300,-) +evt. frakt Atle Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sessions Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Hva slags motor har denne sittet på? Siter - 1979 Volvo 242(Under oppbygging, 2,5L NA med Sellholm kasse osv....) Tidliger: En haug med gamle volvo'er=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 den er merket med 1.6 men det er vel samme som på 2.0.... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 adapterplaten, er den laget selv eller laget hos Weber eller lignende performence senter? Er Meget inetressert i denne platen, dersom den ikke er laget selv! mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 hehe... hjemmelaget i 6mm aluminium..... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har selv en hjemme laget i aluminium..men det hadde vert genialt og fått tak i en original adapter plate.. Hva slags pakning brukte du itilegg til plata? Problemer med at forgasser ble for varm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet Januar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 jeg har byttet bil så jeg har ikke giddi å årne med det, har en orginal ford pakning til webern. ca 4mm tykk bakkelittpakning. Om en setter adapteret rett på manifolden og org pakning til gasseren tror jeg ikke varmen vil være noe problem, og om det blir det kan du jo ta temp. føleren fra org. golf gassern og feste ved webern, så risikerer du ikke at det blir for varmt når du står stille..... Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg