pahf Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Kjøper muligens en 2001 Octavia, og det eneste ankepunktet jeg har utseende messig er grillen. Så mitt spørsmål er hvor handler jeg styling/modifiseringer til Skoda henne i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Realcar.no har noen griller, men se heller på Superskoda.com da utvalget er bedre og litt billigere. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Takk skal du ha :) Ble forøvrig til at jeg kjøpte Octavian :) 2001 mod er vel mk1 versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Gratulerer med ny god bil :) går ut i fra at dette er en sedan? stemmer det? legg gjerne inn bilder av bilen:) hvis du er litt neve nyttig kan du jo mode den grillen du har også, ta en titt på tråden min sportslig familiebil så ser du hva jeg gjorde, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 (endret) Neida, dette er en skikkelig familie racer altså stasjonsvogn av typen Elegance med det meste av ekstra utstyr. :) Har ingen bilder enda, men kan opprette en liten tråd når jeg får den om en liten uke tipper jeg. Har lest igjennom din tråd og henta litt inspirasjon der ja :) Endret Mai 28, 2009 av pahf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Ja men det er ingen skam :D fint og høre det er litt inspirasjon der også :) ja lag deg en tråd og sriv litt om planer for bilen :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg