Slask2k Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Kjøpte en rull med plastruter av Ståle Grinden jeg. Den var veldig myk' date=' så tror den lett kan monteres på det meste av ruterammer. Tror jeg ga 300.- for en rull, og det skulle være nok til bakrute + 4 sideruter på 142'n.[/quote'] Har kjøpt hos han jeg og, men tror det er strengere regler på RCN i forhold til bilcross, dvs. tjukkere ruter, men er ikke helst sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Slask2k har rett, det er påbudt med tykkere ruter i rallycross Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Ok. Da blir det straks værre å få til på bua rammer ja.. Men, alt går om man kjøper dyr nok plexi/Lexan sikkert... Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Det er en grunn til jeg ikke har sett det, for det er altfor fin bil til å brukes til det! Enig med han her. Alt for fin til å ødelegges i rally Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagadokken Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 så lexus is200'n til børseth var såpass stygg at det var ok? eller c4'n til moland?. haha samma faen hva slags kaross man bruker, så lenge man bruker de riktige delene ellers, om det er nissan eller om det er lada er jo ett fett når ALT bygges om, men det er klart at om du skal bygge deg en øko rcn bil, så blir det sikkert problematisk med den bak-stillinga da. nytter ikke med cambervinkler i rcn, som regel Moland sin c4 er meget strøken.. Men så kostet den 1mill og da:) Siter 2004 Polaris Pro xr 800 1993 Bmw is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 bruk driten opp! så blir vi kvitt dem fra veiene.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slask2k Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Det spiller da virkelig en rolle hvilket karroseri du bruker.. Blir tøft med noe helt nytt i RCN. Lykke til med prosjektet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg