dkracing Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 har kjøpt meg en golf 2 me vanli 1,8 motor, finnes det neon trimm til denne, går de ann å sette i gti motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 går ann å sette gti motor, men om du merker noen forskjell det tviler jeg på. trim den med å ta av toppen, send den til noen som kan å trimme bil og få den toppen planet og portet, så kan du sette på en granada forgasser. det holder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Merker man ikke forskjell på 90hk og 139hk (16V KR)??? Hmm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 det er jo 16v da din kålsokk. jeg tenkte jo på gti 8v(ÅTTE-VENTILER FINNES OGSÅ SOM GTI MODELL) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Sier bara VR6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Du kommer til å merke stor forskjell om du smetter nedi en 8v GTI-motor også. Går slettes ikke værst de, egentlig. Hørt litt forskjellige trimtips til disse motorene.. Hørt att folk øker bensintrykket (Kan det stemme att returen strøypes litt?) og man bruker spjellhus fra Audi 5E-motor. Fult mulig å få tak i trimkam og slik til disse også. Spørs akkurat hvor mye penger du vil legge i dette.. Greinrør, grøvre eksos, åpent luftfilter + + + Massevis av småtteri som kan gjøres... :-) Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 sett inn en Audi Biturbo motor ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 det er jo 16v da din kålsokk. jeg tenkte jo på gti 8v(ÅTTE-VENTILER FINNES OGSÅ SOM GTI MODELL) Akkurat ja.. :wank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 sett inn en Audi Biturbo motor ;) Ikke lov med turbo i BC eller RCN da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Jeg hadde fått taki en 1.8 16v med komplett lendingsnett, den som heter KR 139hk! Går mere enn bra nok orginalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 16v motor, samt disse..... ;) Mikuni 40mm Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 http://www.rally.no/forum/forum.asp?ThreadID=10034 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PlumboRacing Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Jepp hadde fungert, kjørte 2 dobble 40mm på den jeg hadde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg